Wat kost het?

Een behandeling, inclusief gesprek, duurt 55 - 60 minuten. Bij de intake hebben we een iets langer gesprek dan bij de vervolgbehandelingen. Tijdens elke behandeling bespreken we hoe het met je gaat en welke vooruitgang te bemerken is. De duur en de kosten van intake en vervolgbehandelingen zijn gelijk.

Tarieven per 1 januari 2024:

Intakegesprek en 1e behandeling

€ 73,50

Vervolgbehandelingen:


Voetreflextherapie€ 73,50
Acupunctuur€ 73,50
Tui Na therapie € 73,50
Korte behandeling * € 58,50

*Een korte behandeling is niet los te boeken. Dit zijn specifieke behandelingen die onderdeel kunnen zijn van het behandeltraject. 

De behandelingen zijn vrijgesteld van BTW.

Tarieven per 1 januari 2025

Intakegesprek en 1e behandeling
€ 78,50

Vervolgbehandelingen:


Voetreflextherapie€ 78,50
Acupunctuur€ 78,50
Tui Na therapie€ 78,50
Korte behandeling*€ 63,50

Vergoeding zorgverzekering

Als je aanvullend verzekerd bent, dan vergoeden de meeste zorgverzekeraars natuurgeneeskundige behandelingen, waar voetreflextherapie en acupunctuur ook onder vallen.  De vergoeding verschilt per zorgverzekeraar. Neem contact op met je zorgverzekeraar om na te gaan of de behandelingen worden vergoed. Ik sta ingeschreven bij de beroepsverenigingen FAGT en NVA. Je vindt mij ook in de Zorgzoeker VGZ.

Is je niet duidelijk of je zorgverzekeraar mijn behandelingen vergoedt, kun je dit ook bij mij navragen.

Neem gerust contact op. 

Betaling

Je factuur krijg je achteraf per e-mail. Op verzoek kan ik je ook een geprinte versie geven. Voor mij is het prettig als je de factuur via iDeal betaalt. Betaal je met een bankoverschrijving, dan is de betaaltermijn 10 dagen. Als je liever contant betaalt, dan graag gepast. Ik heb geen pin-automaat. De factuur kun je indienen bij je zorgverzekeraar.

Annulering

Het kan natuurlijk voorkomen dat je een afspraak moet annuleren. Als je een afspraak uiterlijk 24 uur van tevoren afzegt, dan is annuleren kosteloos. 

Bij te late annulering krijg je een rekening van 38 euro voor de gereserveerde tijd en administratiekosten. Deze rekening kun je niet declareren bij je zorgverzekeraar.

Klachten en geschillen

Als je ontevreden bent of vindt dat ik onjuist heb gehandeld, dan vraag ik je om dit gelijk aan mij te melden. Het zal niet mijn opzet geweest zijn, dus waarschijnlijk kan ik onduidelijkheden verhelderen en van je ervaring leren. Ik zal je klacht altijd serieus nemen en zoeken naar een oplossing voor jou.

Voor de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (WKKGZ) ben ik aangesloten bij www.zorggeschil.nl  en www.quasir.nl.